Alla inlägg under februari 2015

Av Inez Svensson - 21 februari 2015 13:51

Hej alla underbara följare!
I Torsdas åkte Mamma & Pappa
Till Tyskland, och då har min moster kommit på barnvakt..
Dock klarar vi oss ganska bra men behöver lite koll med Småsyskonen
Hahaha Dom finns lite här & Var!
Idag är det Lördag & dom kommer hem idag!
Asså I övermorgon börjar skolan igen.. Årkar inte!
Har gott i mina sicklades hela dagen och ser dock ut som en monster..
Hoppas ni får ett bra sportlov ni som fick det i Fredags.
Och ni som också slutar lovet på Måndag, lycka till med Skolan!
Puss&Kram!

Av Inez Svensson - 17 februari 2015 09:00

Hej alla fina!
Jag ber såå mycket om ursäkt jag har verkligen inte haft tid!
Iallafall idag har jag sportloooov
Woop Woop!
Plus jag har fått min youtube kanal
Och har till och med 13 följare!
Kanske inte så mycket men jag är stolt efter bara några få videos!
Idag ska jag åka & Bada med familjen i Olofström! Det ska verkligen bli roligt! Hoppas ni gillar detta lilla Enkla inlägg så glöm inte att sprida min kanal den heter:
Inez Svensson!
Ha det bra, hejdåå!

Detta är lite sent men glad alla hjärtans dag!

Haha jag sa hejdå men menade typ inte! Men i skolan har jag haft skit roligt! Har äntligen åkt Till
Vånga-backen med klassen!
Och har entligen fått stått på skidor för allra första gången! Bilden ovan e Jag och Alva påväg dit!
Du menar jag det menadans jag säger hejdå ha det bra!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards