Direktlänk till inlägg 21 december 2014

ny här!

Av Inez Svensson - 21 december 2014 13:14

heej!

Jag heter Inez och jag är ny här!  

Själv tycker jag det ska bli hilma roligt att blogga! eftersom jag är ny ska ni få veta 10 fakta om mig! <3

1: Jag heter Inez Svensson

2:Jag är 10 år och bor nära stan

3: Jag har 2 två Hundar som heter Zigge och Mezzi

4: Jag älskar Hästar! 

5: Jag är mycket interesserad av Smink och mode!

6: Jag har en jättestor familj!

7: Jag älskar Musik!

8: Jag kan seriöst aldrig sitta still

9: Jag e alltid på glatt humör!

10: När jag blir stor vill jag bli världens bästa ryttare!

Så det var 10 fakta om mig och jag hoppas båda jag och ni får en skön start nu inom min blogg! Här kommer ni få se min vecka,Vardag och speciellt mycket av mitt liv! Detta är bara börjar på vårat äventyr! Puss O Kram!! 

Här var jag i Turkiet! <3 

   h  

Här hade jag precis kommit hem från Hällevikslägret 2014! <3


 
 
Michelle

Michelle

22 december 2014 23:25

Vad kul att du ska börja blogga!
Skulle vara kul om du kunde kolla in våran blogg :) <3

http://www.michelise.bloggplatsen.se

Inez Svensson

23 december 2014 16:16

Din blogg verkar riktigt bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inez Svensson - 1 mars 2015 00:06

Hej Bloggen! Det senaste dagarna har jag gått och väntat på tre sjukt fina nya skal till min mobil! Har tyvär inga bilder på dom men dom kanske kommer imon! Idag var jag i Kristianstad och köpte ett stativ till både min mobil och Kameran! Verklige...

Av Inez Svensson - 21 februari 2015 13:51


Hej alla underbara följare! I Torsdas åkte Mamma & Pappa Till Tyskland, och då har min moster kommit på barnvakt.. Dock klarar vi oss ganska bra men behöver lite koll med Småsyskonen Hahaha Dom finns lite här & Var! Idag är det Lördag & dom komm...

Av Inez Svensson - 17 februari 2015 09:00

Hej alla fina! Jag ber såå mycket om ursäkt jag har verkligen inte haft tid! Iallafall idag har jag sportloooov Woop Woop! Plus jag har fått min youtube kanal Och har till och med 13 följare! Kanske inte så mycket men jag är stolt efter bara nå...

Av Inez Svensson - 31 januari 2015 23:37

Heeej! Hoppas att ni måste toppen! Det gör nemligen jag! Idag frågade jag mamma - Kan jag få youtube? Mamma: fråga pappa! Haha och pappa sa ja! Så nu har jag fått ett video-inlägg uppe på kanalen som heter " Ny här + min klädsel " Där jag vi...

Av Inez Svensson - 29 januari 2015 19:48

Hej alla underbara följare! Hoppas ni mår toppen! Det gör faktist inte jag.. Jag har varit hemma två dagar nu och bara suttit i soffan.. Saknar alla mina vänner! Jag har haft olika sjukor som första dagen hade min förskylning satt sig i ögat så de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards